divendres, 13 de setembre del 2013

treballs d'estiu, 4

una tarda diferent,

Un dimarts a la tarda, casa meva es va convertir en un casal d'estiu improvisat. Ens hi vam aplegar, la Marta i el seu fill Jan, que havien vingut de Barcelona per portar-me la Q. El tracte era que la cuidés mentre ells anaven de vacances




Com haureu endevinat, la Q és la tortuga que la Rita es mira tan fixament. (Què en són de tafaneres les gates...)

Cap a les tres, van arribar la Martina i la Bruna i ja teniem el menjador ple...
Què fer? a fora amenaçava pluja i a més estàvem tots una mica cansats de la sessió de piscina del matí....
I aleshores....gran Idea!!!! 
Com va dir aquell grec... "EUREKA"
... Vaig recordar que a PINTEREST,  sant Pinterest!!!!, hi havia una manualitat feta amb agulles de penjar la roba que m'havia semblat genial.

Vaig treure, paper, retoladors, llapis de colors i.....voilà:



L'original era fet de fullola, però nosaltres ho varem fer amb cartolina.
Els grans, la Martina i en Jan, es van iniciar en el món dels "zentangles"


Va ser una tarda diferent, però ben aprofitada


2 comentaris:

  1. Visca els recursos del Sant Pinterest, jejeje. Molt xulo el peix. Petons

    ResponElimina
  2. Nena l'any que ve apuntare la Paula i en Biel al teu casal d'estiu, m'encanta!!! ;p

    ResponElimina