divendres, 13 de setembre del 2013

Treball d'estiu, 3

Aprofito un moment per mostrar-vos altres coses que s'han cuinat, aquest estiu, a ca la Muntsa...

topets pendents,

Fa temps, la Cristina em va portar del Tela Marinera una roba plastificada, vermella amb topets blancs, que enamorava. 
La idea inicial era fer una cartera amb un forro de roba de quadrets blancs i roses. Però, com tants d'altres projectes, es va quedar al fons d'un calaix.

Aquest estiu la vaig recuperar i mentre l'Olga feia els seus primers necessers vaig posar fil a l'agulla

Com la roba de quadrets rosa ja l'havia fet servir, vaig anar al Tela per buscar-ne alguna que hi contrastés...el resultat és el següent:



A la Rita li va cridar tant  l'atenció que no podia deixar de mirar-se-la... igual que l'Olga, que, ara, n'és la propietària.

Us agrada?
Ja direu.


libèl·lules...

De la mateixa cuina, en va sortir una funda de mòbil. La vaig fer amb una roba que vaig comprar a Nunoya i, les/els que em coneixeu sabreu que sembla que l'hagin dissenyat especialment per mi....



Aquesta vegada, la funda de mòbil me l'he quedat jo.

Espero que us agradi, 

Fins aviat


1 comentari:

  1. El necesser de l'Olga no l'havies vist, i m'encanta!!! La tela de dins hi queda GENIAL!!! I què t'he de dir de les libelules...per descomptat que quan les veig em ve la Muntsa al cap ;)

    ResponElimina